Kalite ve Müşteri Memnuniyeti

Kalite ve Müşteri Memnuniyeti

Temiz, düzenli ve standartlara uygun bir çalışma ortamı sağlamak; Kaynakları doğru miktarda, doğru zamanda, doğru şekilde kullanmak ana hedefimizdir.
Bu hedeflere ulaşmak, müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak kaliteli, sürdürülebilir projelerle değer yaratmamıza yardımcı olur.
kalite politikamız bu bileşenlere dayanmaktadır. Bizim için kalite sadece ulaşılması gereken bir hedef değil, bir yaşam biçimidir.
Bu anlayıştan yola çıkarak kalite hedeflerimize ulaşmak için her zaman en iyi çözüm ortakları, tedarikçiler ve çalışanlarla çalışırız.

Kalite Politikası

Faba Group, aşağıdaki ilkelere göre hareket eder;

  • Tüm proje süreçlerimizde, müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini eksiksiz karşılayan, ulusal ve uluslararası standartlarda ekonomiye uygun, güvenilen ve aranan bir şirket olmak,
  • Etkin risk yönetimi ile tüm süreçlerimizi sürekli iyileştirmek,
  • Müşteri ve pazar gereksinimleri doğrultusunda ürün ve hizmet kalitesini sürekli iyileştirmek,
  • Çalışanları tüm süreçlere aktif olarak dahil etmek ve açık iletişim ortamı sağlamak,
  • Enerjiyi verimli kullanmak, çevre ve doğal kaynak dengesini korumak,
  • Tüm faaliyetlerde bilgi güvenliği ve iş sürekliliğini sağlamak,
  • İçinde yaşadığımız topluma ve çevreye saygı, Örnek bir kuruluş olmak ve iş hacmini sürekli geliştirerek ülke ekonomisine katkıda bulunmayı hedeflemek,
  • Tedarikçilerini desteklemek ve geliştirmek,
  • Müşteri memnuniyetinde sürekliliği sağlamak,
  • Her proje zamanında başlar, en yüksek teknik düzeyde, projesiyle mükemmel uyumlu, eksiksiz tamamlanır.